Laatste dag Thailand/Bangkok!! (Voor nu...) - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Mick en Renee - WaarBenJij.nu Laatste dag Thailand/Bangkok!! (Voor nu...) - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Mick en Renee - WaarBenJij.nu

Laatste dag Thailand/Bangkok!! (Voor nu...)

Door: Mick en Renee

Blijf op de hoogte en volg Mick en Renee

23 Juli 2011 | Thailand, Kanchanaburi

Gisteren zouden we om 14:45 vertrekken vabnuit Kanchanaburi. Dan zouden we om 19:35 aankomen. De trein had echter vertraging dus we reden pas om 5 uur weg. Lekker saai dus, want we waren al om 2 uur bij het treinstation en hebben ons dus van 2 tot 9 verveeld!! Eenmaal in Thonburi aangekomen (waar we nogal wat grote! ratten hebben zien rondlopen) hebben we een taxi naar Khao San Road genomen. Dit is echt een hele drukke straat, een beetje het uitgaans gedeelte ook van Bangkok. Veel backpackers slapen er. We hadden in totaal een stuk of 6 hotels gezien voor we belsoten ergens te blijven slapen. Het was 700 bath (17,50) per nacht. Het was er tenminste schoon.. Daar ging het ons om.

Het is leuk bij Khao san road!! Heel druk, dat wel. Heeeel veel kleren en souvenirs e.d. Ook belachelijk veel mensen die vragen of je een tuk tuk wil. Dat is overal wel zo trouwens, maar hier wel extreem. Het is behoorlijk irritant aan het worden, en als ze na we een keer aardig nee hebben gezegd niet weggaan, snauwt Renee hard: no! En dan gaan ze wel weg. (Mick had al zo een 10 keer no en no thank you e.d. gezegd, en ze gingen maar niet weg, toen draaide Renee zich om; no. Toen was t meteen handen omhoog en oke! Dus Renee regelt het vanaf nu met haar evil eye hehehe.

Vanavond hebben we geen slaapplek geregeld. We vliegen om 6:45 dus we vonden het zonde om een hotel te betalen waar we maar een paar uur zijn voor we naar het vliegveld moeten. Voor 60 bath (1,50) mochten we onze tassen bij het hotel laten. Die halen we dus op wanneer we naar het vliegveld gaan.

Het is op het moment keihard aan het regenen, niet veel beter dan in Nederland dus waarschijnlijk. Het is hier in ieder geval niet koud!! (Hier wel, de airco staat heel hard!) Vanavond gaan we waarschijnlijk naar bed supperclub. Een oude klasgenoot van Mick is ook in Bangkok, en die meeten we dan. Hij is ook in Vietnam geweest, dus misschien heeft hij nog tips voor ons.

Groetjes uit Bangkok!