Nog maar 2 daagjes!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mick en Renee - WaarBenJij.nu Nog maar 2 daagjes!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mick en Renee - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 daagjes!!

Door: Mick en Renee

Blijf op de hoogte en volg Mick en Renee

21 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

We zijn nu net aangekomen in Bangkok. Het was weer een lange reis!!

Laten we maar beginnen bij eergister. We hebben nog heel even aan ons kleurtje gewerkt waarna we naar het strand gingen om van het uitzicht te genieten. We stopten even bij een barretje waar de sunset heel mooi scheen te zijn, dus we besloten in de avond terug te gaan. Het begon echter al snel bewolkt te worden en te regenen, dus van die sunset hebben we niets meegekregen. Toen zijn we maar naar Chaweng gegaan om de busreis terug te regelen. We dachten dat we gister in de avond wel weg zouden gaan, maar de boot ging maar op 1 tijd en dat was 2 uur 's middags. Dat hebben we dus maar gedaan, voor 180 bath goedkoper dan de heenreis.. Komen er net achter dat het NOG goedkoper had gekund allemaal.. Zo zal je altijd zien dat je zulke dingen op het laatst pas doorhebt. We hebben in Chaweng nog even rondgelopen en wat souvenirtjes gehaald. Daarna gingen we weer terug naar het hotel. Wel vervelend dat het de hele avond regende. Dat doet zeer op een scooter!

Vanmiddag (gister middag) Zijn we om 12:30 opgehaald door een soort pick up truck. De reis naar de pier duurde niet zo lang, ongeveer een half uur. Daar moesten we nog een uur wachten op de boot. Het was een andere boot dan op de heenweg, deze was veel groter. We zaten dus een stuk fijner. Hij deed er even lang over als op de heen weg (1,5 uur). We hadden te horen gekregen dat onze bus pas om 7 uur vertrok, maar we werden om 4 uur al naar de bus gewezen. Uiteindelijk zijn we nog 2 keer naar een andere plek gebracht, waarna de echte bus dus inderdaad pas rond 8 uur weg reed. Op een van de plekken waren we een tas souvenirs vergeten! We vroegen dus of we even terug konden ( het was maar 5 minuutjes rijden). Iemand ging dus voor ons even snel terug op de scooter om het te halen. Toen hij terug kwam vorge hij er 200 bath voor!! Niet gewoon... Als goede daad van de dag ofzo. Dat vonden we wel een beetje raar. Dat doe je toch wel even? We hebben in de bus een paar afleveringen CSI NY gekeken en daarna ging het licht uit om te slapen. Mick heeft heel slecht geslapen en Renee helemaal niet. Niet zo lekker want we moeten wel nog de hele dag wakker zijn. Hopelijk zijn we nog moe wanneer we met het vliegtuig weer terug gaan. Dan kunnen we lekker slapen.

We weten nog niet wat we vandaag gaan doen, maar in de avond willen we naar een rooftopbar. Kijken of we nog wat mooie plaatjes kunnen schieten. En morgen is het dan de laatste dag!! Dan vertrekken we alweer naar Nederland :( We hebben eigenlijk de hele dag nog. Rond 22:00 gaan we naar het vliegveld. Om iets van 19:00? de volgende dag komen we in Dusseldorf aan, waar we worden opgehaald door Mick's ouders. Dank jullie alvast!! Misschien is dit de laatste blog, misschien ook niet. Jullie zien het wel!

Groetjes uit Bangkok!

• 22 Augustus 2011 - 07:54

Jerry En Willemien:

Ik hoop dat jullie avondje naar de rooftopbar nog is gelukt. Een fijne vlucht terug. Wij zorgen dat we ruim op tijd op het vliegveld staan (denk in het vliegtuig even wat jullie willen, eerst nog iets eten in Dusseldorf of gelijk naar Arnhem)
    Lieve groeten van Jerry en Willemien

• 22 Augustus 2011 - 08:28

Mick En Renee :

Nee niet gelukt! Renee had er niet de juiste schoenen voor.. Zometeen maar even wat pumps ofzo kopen, dan gaan we vanavond! Het is op de 64e verdieping.. Spannend! 's werelds hoogste rooftop bar hebben we gelezen. Sirocco.

Waarschijnlijk zijn we heel moe na de vlucht, en willen we het liefst meteen naar huis. we zijn nu al kapot en moeten nog beginnen aan de reis.

Bedankt voor het ophalen alvast! Heel veel plezier in Dusseldorf (als jullie nog naar musea oid gaan.) En tot snel!!